Data e postimit: 2014-08-05 14:20:19
Lexime: 2663
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Shkopi i kalbur s'të mban !

Vepra te ngjashme
Autori: une · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkruaj nje ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: Emili Capi · Lloji: Analize letrare · Tema: femijeria
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezia
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje kujtim mban mend femijerine Kur mban mend femijerine te vjen ajo deshire Kur vjen ajo deshire do te kthesh kohen mbrapa qe te luash perseri hapa dol...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Jonida Kolaveri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nënë
Nënë! Për mua je thesar Kur flet ti nga goja nxjerr ar Nënë për mua je mrekulli Ti je e para,e vetmja dashuri Nënë! Është emri i dytë i sakrificës I vuajtjes, dashurisë, meritës Nënë! Një dashuri që s'njeh kufij Për çdo vuajt...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Të mban lëngu yt,e jo pitja e huaj !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shpresa e mban njeriun gjallë ! 2.Ku ka piper ,aty ka shije !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
S'të mban dega ,por rrënja ! Shoqëria e keqee ,nuk ka zakone të mira !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Budallai ta këput një zingjir ,i mencuri as perin më të hollë ! 2.Të mban rrënja ,e jo dega !
Autori: Eni · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Tekst vleresues
Biri im sot ka ardhur dita te tregoj vendin ku une kam punuar qe ti tani te jesh ky person i famshem.bir e shikon ate perparse qe tani e mban veshur ai kepuceberesi ajo dikur kam qen e imja biri im a e shikon ate perparese qe mban ai person qe po lan enet...
Autori: endri · Lloji: Fabul · Tema: atdheu
lepuri ne embeltore ha akullore me kapele ha karamele me kurore ne dore mban nje ore
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Nese sme do me Eja dhe ma thuaj Nje shpirt qe ka vuajtur Prape do te vuaj. Do lendosh nje zemer Qe brenda te mban Do vrasesh nje shpirt Qe per ty po qan. Do humbesh nje dashuri Qe te deshi pafund Do fusesh ne dhe, nje njeri Qe jeten ta kush...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com